HelpDesk 

Helpdesk zajišťuje následující služby:
  • Telefonickou podporu koncových uživatelů
  • Vyřešení většiny problémů bez nutnosti výjezdu technika,  i případnou organizaci výjezdu
  • Jediné kontaktní místo pro všechny vaše požadavky 
  • Podporu týmu zkušených specialistů
  • Individuální přístup ke každému zaměstnanci zákazníka
  • Automatickou evidenci vašich požadavků včetně řešení a servisních zásahů
  • Centrální databázi problémů a jejich řešení

Helpdesk je prostředkem moderní správy informačních technologií. Náplní služby Helpdesku je vytvořit jediné kontaktní místo - logistické centrum pro hlášení všech požadavků, problémů a objednávek zákazníka a jeho interních klientů (uživatelů), ať již formou elektronickou - web, e-mail, nebo telefonickou (Hot-line). Požadavky jsou podle priority a náročnosti rozdělovány odborným konzultantům a specialistům naší společnosti a promptně řešeny. Proto, aby všechny požadavky byly řešeny s maximální rychlostí a efektivitou, je zapotřebí robustní informační systém s důrazem na servisní podporu a osobní zodpovědnost zaměstnanců naší společnosti.

Podpora IT oddělení

Podpora oddělení IT se orientuje především na zajišťování podpory z hlediska hardware (vyřizování oprav, reklamace), instalace jednotlivých serverových bází, konzultace v oblasti nových řešení a projektů.

Podpora uživatelů

Přímá podpora uživatelů je každodenní řešení běžných problémů takovým způsobem, kdy operátor helpdesku s uživatelem nejprve nalezne možné příčiny potíží, a poté jej naviguje způsobem, aby byl problém odstraněn a uživatel mohl pokračovat v práci. V případech , kdy není možné vyřešit problém telefonicky, zadává operátor příkaz servisním technikům, kteří řeší situaci vzdáleným připojením, nebo výjezdem k uživateli. Helpdesk je jakousi znalostní databází, a proto se uživatelé mohou obracet i se základními dotazy na užití software. Takové požadavky jsou evidovány a následně doporučeny kroky, např. k proškolení uživatelů, atd.

NONSTOP SERVIS

Je určen našim partnerům pro řešení:

  • záručních i pozáručních poruch centrální výpočetní techniky
  • havarijních událostí
  • neplánovaných administrátorských zásahů
  • minimalizaci výpadku systému

Dovoláte se našim technikům specialistům, kteří s Vámi budou nastalou situaci řešit a zůstanou s Vámi, dokud budete jejich pomoc potřebovat.

Komunikace a správa požadavků

Při komunikaci s pracovištěm helpdesku je možno využít jakékoli komunikační metody; e-mail, fax, telefon, nebo Internetového portálu.


3com Acer Asus Canon Fujitsu Siemens Genius Hewelet Packard Kingston Lenovo LG
Logitech Microsoft Olympus Samsung Seagate Sony TomTom Umax