Galerie obrazovek 

 

Připravili jsme pro Vás prezentaci základních prvků systému. Vžijte se do role běžného uživatele systému, či manažera společnosti a prohlédněte si ty nejdůležitější funkce, které MarkTime nabízí.

Přihlášení se do aplikace

Přihlášení se do aplikace

Do aplikace se uživatelé mohou přihlásit z každého počítače připojeného k internet/intranet síti pomocí Firefox nebo Internet Explorer internetového prohlížeče. Aplikaci je tak možné začít používat okamžitě bez potřeby na klientské stanice cokoliv instalovat.

Přihlášení se jako uživatel

Uživatelské rozhraní aplikace

 

Uživatelské rozhraní aplikace

Běžní uživatelé systému mají přístup pouze do zjednodušeného rozhraní aplikace, které jim poskytuje maximální jednoduchost a komfort při práci.

Kalendář uživatele

Kalendář uživatele

Přes kalendář uživatel sleduje své timesheet a expensesheet výkazy, vytváří výkazy nové a sleduje své události a úkoly.

Timesheet výkaz

Timesheet výkaz

Uživatel vybere úlohu, datum, aktivitu a čas a jednoduše vykáže provedenou činnost

Expensesheet výkaz

Expensesheet výkaz

Stejně jako timesheet výkaz, může uživatel vykázat i expensesheet, pomocí něhož definuje vynaložené externí náklady.

Komunikace

Komunikace

Uživatelé v systému k jednotlivým úlohám/kauzám sdílí dokumenty a komunikaci, která je přehledně zobrazována a automaticky e-mailově distribuována.

Timesheet přehled

Timesheet přehled

Uživatelé v přehledu svých timesheet výkazů mohou kontrolovat a editovat již vykázané činnosti.


Přihlášení se jako manažer

Manažerské rozhraní aplikace

Manažerské rozhraní aplikace

Manžeři systému používají standartní rozhraní aplikace, přes které pohodlně obsluhují veškeré moduly aplikace. Pro jednoduché úkony mohou použít rozhraní zjednodušené.

Kalendář manažera

Kalendář manažera

V kalendáři manažer přehledně sleduje události, úkoly, timesheet a expensesheet výkazy. Manažer není omezen na svá data, ale může si zobrazit i data ostatních uživatelů.

Správa uživatelů

Správa uživatelů

Manažer vidí všechny uživatele systému, provádí jejich administraci a několika způsoby zobrazuje požadovaná data.

Editace uživatele

Vytvoření/editování uživatele

V systému lze velmi podrobně definovat fakturační sazby, uživatelské role, práva a skupiny a další dodatečné atributy, umožňující maximální přizpůsobení.

Timeline

Timeline

Manažer velmi přehledně vidí jednotlivé timesheet výkazy v rámci zvolených objektů a období.

Kapacitní plánování

Kapacitní plánování

V systému lze vytvářet kapacitní plány jednotlivých zaměstnanců, kdy je v rámci zvolených dní definován počet hodin a úkol, kterým se mají zabývat.

Přehled úloh

Přehled úloh

V přehledu úloh manažer vidí veškeré svoje úlohy/kauzy/úkoly. Provádí jejich správu a reporting. Informace o položkách přehledu si může zobrazovat buď formou podpřehledu nebo tiskové sestavy.

Editace přehledu

Editace přehledu

Které sloupce se v přehledu dat mají zobrazovat je jen na uvážení manažera. Může vytvořit několik přehledů a poté mezi nimi přepínat, může nastavovat přehledy ostatním uživatelům.

Tisková sestava

Tisková sestava

Nad objekty jakéholiv modulu si může manažer jednoduše zobrazit tiskovou sestavu. Poté již jen stačí vybrat relevantní šablonu a systém okamžitě zobrazí požadované informace.

Seznamová tisková sestava

Seznamová tisková sestava

Kromě klasických tiskových sestav, které zobrazují informace o vybraném objektu daného přehledu, existují i seznamové tiskové sestavy, které zobrazují souhrnné informace nad všemi objekty daného přehledu.

Klientské vyúčtování

Klientské vyúčtování

V klientském vyúčtování se načtou veškeré výkazy z vybraných úloh, spadajících do vybraného časového období. Manažer vidí veškeré výkony, které byly provedeny, rozhodne, které se budou fakturovat a upraví jakékoliv detaily (částky, měnu, hodiny…).

Náhled vyúčtování

Náhled vyúčtování

Výsledek vyúčtování je zobrazen formou tiskové sestavy, která se klientovi může zaslat společně s fakturou. Klient tak detailně vidí, co mu bylo naúčtováno a za co by měl platit.

Generování faktur

Generování faktur

Nad klientským vyúčtováním je vytvořena faktura, do které se automaticky načtou všechny potřebné informace k jejímu vydání a zaslání klientovi. Samozřejmě jsou umožněny velmi podrobné dodatečné úpravy.

Náhled faktury

Náhled faktury

Faktura je zobrazena pomocí tiskové sestavy, vytisknuta a zaslána klientovi.


3com Acer Asus Canon Fujitsu Siemens Genius Hewelet Packard Kingston Lenovo LG
Logitech Microsoft Olympus Samsung Seagate Sony TomTom Umax