Modul HelpDesk 

Modul HelpDesk

HelpDesk je přídavný modul TaskPoolu a spolu s ním zabezpečuje sofistikované řízení helpdeskových požadavků. Modul HelpDesk umožňuje komukoliv zadat požadavek přes webový formulář na Vašich www-stránkách nebo pomocí e-mailu. Pracovníci podpory poté zpracovávají požadavky v prostředí TaskPoolu. Zákazník je o stavu řešení informován e-mailem a dále komunikuje s řešitelem pomocí webového rozhraní, kde má k dispozici kompletní historii požadavku.

Animovaná prezentace o řešení pro helpdesk

Oblasti využití

  • technická podpora zaměstnanců
  • technická podpora zákazníků
  • poskytování informací o produktech a službách (např. v rámci e-shopu)

Takpool můžete efektivně nasadit na následující oblasti:

Interní procesy

Veškeré firemní procesy, kde jsou předem známy všechny zainteresované osoby a kde potřebujete mít dokonalý přehled o stavu jejich řešení. Taskpool v této oblasti nabízí velké zvyšení efektivity plynoucí z dokonalé informovanosti všech zainteresovaných zaměnstanců a minimalizaci informačního šumu.

  • Interní helpdesk
  • Správa zakázek
  • Správa reklamací
  • Požadavky na nákup
  • Požadavky na referenční vozidla
  • Opravy strojů, zařízení, automobilů (žádanky)
  • Správa poptávek, potenciálních poptávek (lead management)
  • Požadavky na změny interních softwarových systémů (IS/IT)
  • Evidence návštěv ve firmě
  • Požadavky na nákup drobného HIM
  • Požadavky na opravy budov a interního zařízení (facility management)
  • Revize dokumentace
  • Issue list v rámci projektů (správa problémů a otevřených otázek v sw projektech)
  • Požadavky na vyvíjený software
  • Evidence chyb a jejich řešení v průběhu testování produktů

Externí procesy

Firemní i mimofiremní procesy kde dochází k řešení požadavku velkého množství předem neznámého počtu osob. Modul HelpDesk nabízí přímý komunikační kanál mezi uživateli TaskPoolu a okolním světem. Výhody této komunikace ocení jak přímo uživatelé TaskPoolu, tak i Vaši zákazníci vně systému.

 

  • Helpdesk zákazníkům
  • Systematické zpracování dotazů zákazníků z webu (eshopy, podpora produktů)
  • Správa požadavků na informace potenciálních zákazníků (lead management)
  • Požadavky na dodavatele služeb (např. IT, reklamní studia, dodavatele webových aplikací)
  • Požadavky na externisty (požadavky na roznášky, drobné opravy)
  • Vývoj a implementace webových prezentací (správa požadavků zákazníků)

Ostatní

  • podpora ISO (jednoduchá správa základních procesů – zakázky, nákup, prodej, výroba) a jejich výstupů - dokumentů

Zákazníci oceňují zejména přehlednost, rychlé zavedení do provozu a skutečnost, že v systému se nic neztratí a systém nedopustí, aby se na něco zapomnělo.

Funkce a vlastnosti

  • zadání požadavku pomocí webových formulářů nebo e-mailů (formulář je snadno integrovatelný do Vašich www-stránek)
Příklad formuláře pro zadání požadavku (vzhled a obsah záleží na Vašem přání)
  • zobrazení historie požadavku zákazníkovi prostřednictvím www-rozhraní
Výpis historie požadavku (vzhled a obsah záleží na Vašem přání)
  • informování zákazníka o změnách požadavku
    e-mailem
Notifikace pro zákazníka (vzhled záleží na Vašem přání)
  • individuální konfigurace vstupních formulářů, informačních e-mailů a stránek s historií komunikace
 
  • kompletně dokumentovaná komunikace kolem každého požadavku (tasku) včetně přikládaných příloh
Hlavní obrazovka TaskPoolu (bez funkcí pro administrátora) Zkrácený výpis požadavku (tasku) Úplný výpis požadavku (tasku) Dialogové okno pro vytvoření tasku
  • možnost samostatné správy různých typů požadavků (např. podle projektů či zákazníků)
Jednoduché přepínání mezi nadefinovanými skupinami požadavků (poolů)
  • možnost kontinuální dospecifikace požadavku v průběhu realizace
Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku)
  • skryté komentáře k požadavkům viditelné pouze pro realizační tým (řešitele) nebo pouze pro zadavatele požadavků
Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku)
  • filtrování požadavků dle všech možných kritérií s využitím dynamických filtrů
Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku) Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku)
  • přehledná konfigurace systému pomocí logicky seskupených příkazů
Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku)
  • prioritizace požadavků s vlastním nastavením názvů a práv pro priority
Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku) Dialogové okno pro úpravu tasku (část Akce se mění podle rolí a stavu tasku)

 


3com Acer Asus Canon Fujitsu Siemens Genius Hewelet Packard Kingston Lenovo LG
Logitech Microsoft Olympus Samsung Seagate Sony TomTom Umax